5 dagar kvar...!

2015-12-13 @ 15:58:35
Imorgon börjar sista veckan på denna terminen och då har jag gått halva tiden av gymnasiet! Det är bara 4 skoldagar kvar och om 5 dagar har jag jullov! Ska bli skönt att vara ledig i 3 veckor! Det bara 11 dagar kvar till julafton! Tiden går alldeles för fort...
 
Julstämningen är väl lite sådär... Man blir ju lite deppig av att det är så mörkt ute större delen av dygnet. Jag vill ha snö och is på sjön. Att julgranen är pyntad och lägenheten är julig gör ju saken lite bättre i alla fall. 
 
Julgranen på Lodjuret 34! Om man inte har julgrans pynt får man fixa sitt eget, ser ni vad vi pyntat granen med?
 
Vårt bidrag till pepparkakshus-tävlingen på internatet! Huset och dekorationerna gjort av Elsa och mig som assistent!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: