Sommaren 2015

2015-08-12 @ 18:21:34
Jag har haft en bra sommar och därför har jag pysslaat ihop ett litet bildspel med bilder jag tagit under sommaren. Men när jag gjorde videon i mobilen så blev kvaliteten inge bra när jag laddad upp den på datorn. Jaja budskapet är det samma. 
 
Bilderna är från mina äventyr med vänner och familj, shopping, mat, bästis, båtturer, Poker Runn, solnedgångar och fina bilder på sjön. Ja gott och blandat med bilder från sommaren!
 
 
 
De bästa minnena är iallafall när man får uppleva saker med vänner och familj. Därför är jag otroligt glad att jag har dessa människor! De är värda att synas och att jag tackar dem för hur underbara dem är! Älskar er alla ♥
 
Mamma, morfar och mormor. ♥
 
Pappa. ♥
 
Jonna. ♥
 
Lina, Elias och Elsa. ♥
 
Lina, Jonna och Elias. ♥
Jonas och Madde. ♥
 
Therese. ♥
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: TACK
Sofia

2015-08-12 @ 18:29:12
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: