Nu är skolan igång igen

2015-08-22 @ 23:30:35
 
 
I Onsdags flyttade jag tillbaka till Rättvik för att börja andra året på gymnasiet. 
 
 
Vi flyttade in på andra års boendet och jag bor tillsammans med Elsa och Caroline från min klass.
 
 
Första dagen i skolan med Elsa och Elias då vi gick från sex till tre i gänget.
 
 
Chill med Malin på internatet.
 
 
Mickis och jag kan det här med selfies.
 
 
På tipsprommenad och rundvandring med hela gänget, Malin och Therese posade vi ladugården.
 
 
Våra nya Skäggagamer.
 
 
 
Igår blev det mys med syster.
 
 
 
Fotade bil med bror idag.
 
 
Idag fyller Ozzy 4 månader och han har lärt sig sitt namn, vuxit lite mer och jag fick till och med klippa alla klor idag och det gick bra! Duktig liten pojke som nu blir stor! Mitt lilla busfrö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: