Mys med vänner, djur och nya kurser

2015-08-26 @ 14:49:52
Nu har vi gått i skolan tre riktiga skoldagar. Vi har bara haft 5 lektioner, men väldigt långa. Vi har börjat med kurserna Djurhållning, Sällskapsdjur 2, Lantbruksdjur 1 och Djur i zoohandel. Jag tror att det här kommer bli roliga kurser då man läser om saker man är intresserad om. Jag hoppas att det kommer bli mer praktiskt och det kommer det nog bli! Kommer berätta mer om dem när vi kommit igång mer. Jag tänkte skriva fler inlägg enbart om vad vi håller på med i skolan. Vad vi får göra och såklart alla bilder jag tar!
Nu har vi mest bara läst om kursplaner, kriteringar och svarat på lite frågor.
 
Igår slutade vi halv fem och det var ganska jobbigt att gå så länge i skolan, men idag hade vi bara en lektion och då slutade vi tidigt, men det är ändå ganska jobbigt med en tre timmars lektion. 
 
Igår blev man ganska trött efter att gått i skolan från halv nio till halv fem... Tur i alla fall att jag gillar det vi gör i skolan även om det är lite mycket nu. Men det är då man får hittar på roliga saker med vänner och mysa med alla djuren!
 
 Fin kväll vid siljan med fina vänner! ♥
 
Leopardgecko unge! ♥ 
 
 Diamantpyton! ♥ Älskar färgen
 
 Älskar våra nya skäggagmer! ♥
 
Mina mobil nördar till vänner! ♥
 
Mys! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: