Dagen igår, en bra dag

2015-08-14 @ 21:24:55
Igår var en bra dag, med vänner och familj. Äntligen blev det varmt och skönt en hel dag! Jag fick äntligen träffa efterlängtade Jonna och fick äta räkbuffé på Främby Udde. På dagen åkte jag till Borlänge och spenderade dagen med Mikaela. Vi gick på kupolen och kollade runt lite, jag köpte inget förutom en Frapino på Espresso House. Efter att vi gått runt i affärerna och mest pratat inte kollat på kläder så mycket så gick vi hem til Mikaela. Vi chillade runt i området där hon bor och bara pratade och hade det roligt. Det var kul att träffa henne för att vi inte setts på hela sommaren.
 
Senare på eftermiddagen åkte jag hem till Falun för att sedan åkt båt med pappa och Ullis ut till Främby Udde och äta buffé "Räkfrossa". Det var jättegott med räkor, västerbotten paj och mer tillbehör! På vägen hem från Främby Udde släppte pappa av mig vid Helsinggårsbryggan där Jonna och Clara satt och myste i solnedgången. Sen cyklade jag med Jonna hem och sov över hos henne. ÄNTLIGEN ÄR HON HEMMA!!
 
Det blev en fin solndegång på en fin dag.
 
Mys på Främby Udde.
 
Chill med Mikaela i en lekpark, de är grejer det som 17 åring.
 
Fin kväll på sjön.
 
Nam nam, med Frapino på Espresso House.
 
Det var fint ifrån Helsinggårdsbryggan på kvällen.
 
Jonna köpte bareMinerals åt mig och jag fick presenter av henne!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: