Dagen spenderades med regn, hästar och bästis

2014-06-23 @ 23:46:07
Jag har fotat hästar, blivit piss plöt fån topp till tå och kollat på bästis!
 
Jag har idag följt med Amanda till Lugnet på Dalahoppet för att se på när hon tävlar i Hoppning. Hon och sin häst Inge Mera R gjorde en jättefin första ritt på 1,10m. Dock så rev hon sista hindret. Men annars tror jag hon blev nöjd själv. Det är ju bara så väldigt tråkigt att vädret ska vara så krångligt. Ena stunden skiner solen och det är ganska skönt, sen blåser det och blir storm och sen spöregnar det. Vad är detta för sommar? Vi blev pissblöta och i andra klassen fick de lov att ta en paus för att flera av hindrerna blåst ner. Så jag hoppas att det kommer bli finare väder den här vackan för alla ryttare. Jag har inte lust att lita på meteorologer när de säger att de ska bli så dåligt sommarväder. Del finare väder för min skull, jag har ju också roliga planer :)
 
 
 
 
 
Jag är inte dirket nån hästproffsfotograf, men kameran får följa med iallafallför nån fin bild kanske man kan få :) Dock så har ju jag ingen koll på när häsen är "fin" och när den rätt "posen" är. Jag tyckte att dessa bilder är fina. Men det kanske inte alls Amanda tycker, så det återstå att se.
 
Nu ska jag sova, godnatt! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: