Hemma bra, borta bäst

2014-07-28 @ 23:32:23
I lördags kväll kom jag hem från en oförglömlig resa med minnen för livet. Jag har åkt bil över 170 mil och gått 3 mil på 5 dagar :) Det har varit helt underbart i fjällen och jag ångrar inte att vi åkte dit när det var värmerekord. Även om det har varit svettigt och mycket mygg så har jag haft fullt upp hela tiden. Det blev en kort vistelse i fjällen, för pappa hade andra planer så då åkte vi hem lite tidigare. Men vi hann ändå göra massa roliga saker, så det blev ganska lagom. Jag har vandrat i fjällen, fiskat i massor, badat i en å, varit i Norge, ätit kräftor och massa mer!
 

En dag åkte jag och pappa på en road Tripp till Hattfjelldal i Norge då vi inte stod ut med värmen. Bättre att sitta i bilen med AC och kolla ut på den fina naturen :) På vägen passerade vi ett vattenfall som var jättefint och såklart fotade jag de och jag tyckte att det blev fina bilder.
 
 
 
Dagen innan vi skulle åka hem, på kvällen gick jag och pappa upp på ett fjäll som heter Grönfjäll. Jätte vacker utsikt och ett minne för livet.
 
 
 
Kommer sakna detta, mitt älskade Norrland, ses igen, dock lite vitare :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: