Hemkunskap

2014-01-28 @ 20:37:45
På tisdagar har vi två hemkunskaps lektioner för att jag har det som elevensval. Men idag så var min lärare borta och vi hade då inte hemkunskap som elevensval, vi fick istället ett häfte att göra hemma som tog cirka fem minuter. Jag och Jonna fick då sluta vid två tiden och vi gick hem till mig och bakade cupcakes eftersom vi var så taggde för att baka idag :) Vi gjorde Coca Cola Cupcakes, först visste jag inte om dom var goda eller äckliga, men jag tyckte nog att det var lite för mycket. Men man vet ju inte förns man provar...
 
Annars idag har dagen flytigt på bra och hela kvällen har jag spelat sims (har nördat i tre dagar nu, tack Elsa, haha) och nu ska jag gå in och duscha. Blir nog att mysa i sängen med Te, tända ljus och min bok (samma visa som igår) GODNATT!
 
 Blev en bild från weheartit♥, as cool tyckter jag!
Postat av: Elsa

HAHAHA VARSÅGOD! :'D
Jag har nördat med...

Trodde först ni bakat dem cupcakes som är på bilden :O hehe! <3

Svar: Nej Nej, skulle jag aldrig klara av. Jag tog aldrig nån bild på cupcakesen vi gjorde så jag hittade denna på weheartit ;) Haha :D<3
Sofia

2014-01-28 @ 20:45:20
URL: http://elsablue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: