Årets sista dag

2014-12-31 @ 13:26:41
Nu är julen slut och likaså detta år. Nu är det endast några timmar kvar tills det är 2015! Vilket känns konstigt då jag tyckte att året nyss börjat. Allting går så fort att man knappt hinnner med nånting känns det som.
 
Jag har i alla fall haft en bra jul. Vi firade på Julafton hemma hos pappa och på Juldagen hos Farmor och farfar. Sedan firade jag och Jonas lite jul den 27:nde med mormor, morfar och mamma. Då blev det ingen julmat. För då lagade jag, min bror och hans flickvän Madde Tacopaj. Sen gjorde jag Vit choklad panacotta med passionsfrukt till efterrätt. Vilket båda två blev jättegott. Sen öpnnade vi julklappar och bara hade mys med familjen.
 
Jag fick många julklappar, men inget jag orkar rabbla upp här, eftersom många var småsaker. Men jag fick en stor spegel att ha i mitt rum på internatet, så fick jag en hårddisk, pengar, skor och lite kläder. 
 
Under dagarna som gått på lovet har jag mest bara umgåts med familjen och tagit det lungt. Sen har jag också varit på bio och sett Micke och Veronica och varit på Aqua Nova.
 
 
 
 
Var på en härlig sjö-promenad med syster, bror och Madde. Bilderna är tagna med maddes iphone 6. Jag älskar kameran! Jag gillar den telefonen, men det bero på att den likar Samsung.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: