Äntligen fredag

2014-08-29 @ 13:10:24
Även om jag har det bra i Rättvik så är det grymt skönt att komma hem till sin egen säng och sitt eget badrum, och såklart familjen, vänner och katten :)
Helgen kommer bestå av mys med familjen, bästis och bara chilla.

Veckan har varit bra med lagomt många lektioner och inte så mycket skolarbete.

Dagen igår var en biologi och idrotts dag ute i skogen, vi vandrade till ett ställe där vi svarade på frågor om Allemansrätten, lagade Tacos och studerade en utvald plats. En rolig dag!

Idag slutade jag 10:15 efter 1h och 45 minuters film så tog jag bussen och åkte hem, vilket var sjukt skönt!

Så jag har äntligen helg! Men ändå längtar jag till Söndag kväll, vi har ju så sjukt kul där!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: